Продавець ТІС розвиває свій бізнес на Prom.ua 1 рік.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
195 відгуків
+380 (95) 895-84-27
TIC
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Шановні покупці! Будь-який товар може бути замінений або повернутий (але не пізніше 14 днів після отримання посилки) у разі виявлення у ньому суттєвого недоліку (заводського браку), який робить подальше використання за призначенням цього товару неможливим. В обов'язковому порядку перевіряйте вміст посилки у відділенні пошти щодо дефектів товару. Навіть у разі, якщо посилка була попередньо вами оплачена. Забираючи посилку з відділення, ви погоджуєтесь з її повною комплектацією та відсутністю пошкоджень товару. Претензії щодо яскраво виражених дефектів після того, як посилка залишила відділення, не приймаються і повернення/обмін не допускається. У разі виникнення будь-яких питань, зв'яжіться, будь ласка, за номером +380 (63) 288-39-81 або в Вайбер. Який товар підлягає обміну, поверненню : 1. Товар, на який є чек Нової пошти 2. Товар в оригінальній упаковці зі збереженими бірками і ярликами, який не був в споживанні; 3. Товар, після купівлі якого не пройшло 14 днів. Щоб зробити обмін, повернення товару належної якості вам необхідно: Написати повідомлення в чат, в Viber, telegram, або зателефонувати, по цьому номеру +380 (63) 288-39-81. Повідомити номер замовлення або номер телефону, на який оформлялось замовлення, причину повернення або обміну товару. Умови оплати доставки при поверненні: 1. При поверненні товару і відправки покупцеві нового товару доставку сплачує покупець. При цьому відправка нового товару здійснюється тільки після отримання і огляду товару, який повертається. 2. При поверненні коштів, у разі несплати товару, який повертається покупцем, сума доставки вираховується з покупця. 3. Якщо товар не відповідав опису з вини продавця, доставку обох сторон оплачує продавець. Процедура повернення товару неналежної якості; 1. Зателефонуйте нам і повідомите про намір повернути сплачений товар; 2. Повідомте № накладної посилки і № банківської картки для повернення коштів; 3.Повернення коштів проводиться впродовж трьох робочих після отримання товару. Повернення коштів проводиться на картку. Ми покриваємо витрати доставки тільки в тому випадку, коли товар був не відповідної якості

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner